marți, 5 aprilie 2011

Blush

Nu de mult timp am inceput sa ma initiez in tainele machiajului "ca la carte", adica sa folosesc mai multe produse de machiaj care inainte nu mi se pareau a fi atat de importante. Daca pana acum un an nu foloseam pudra sau blush-ul, acum fac parte din ritualul zilnic, si daca nu le folosesc, parca ceva lipseste.
In acest post vreau sa scriu despre blush-uri, desi nu sunt foarte pretentioasa atunci cand vine vorba de ele.
Colectia mea contine acum cateva produse de acest tip, si despre ele as vrea sa imi spun pararea:

Perlute iluminatoare si Perlute bronzante de la Avon

Le am pe amandoua, cele iluminatoare le folosesc zi de zi, iar cele bronzante uneori seara si cu siguranta la vara. Contrar parerii mele, total subiective, si nu foarte buna despre aceasta firma, am descoperit de curand la ei niste produse pot spune chiar peste medie,de care m-am indragostit. La perle, culorile se aplica usor, uniform (e adevarat ca nu folosesc buretelul de la ei ci o pensula pentru blush), sunt naturale, placute si nu foarte intense - bine, aste depinde si cat de mult produs aplici.




Punctaj:
  • 10/10 pentru aspectul general natural
  • 9/10 pentru rezistenta in timp (rezista aproape 10 ore)
  • 10/10 raport calitate pret
 Blush mineral Kirkland Signature

M-am tot chinuit sa gasesc o poza cu produsul, insa nu am reusit. Oricum cutia arata exact ca si fondul de ten, insa blush-ul are o nuanta frumoasa de roz-piersica. Daca il folosesti cu foarte foarte mare zgarcenie :P rezultatul este extraordinal. Ilumineaza fata frumos, are si particule minuscule stralucitoare care ajuta la acest lucru, fara a fi insa evidente. Ador acest produs. 

Punctaj:

  • 10/10 pt aspectul natural general
  • 10/10 pentru rezistenta in timp
  • habar nu am cat costa dar merita toti banii :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu