miercuri, 6 aprilie 2011

Tratament anti acnee

Asa cum am mai spus si in postarile trecute, am avut si am probleme cu acneea de cand ma stiu. Am incercat multe produse, inclusiv tratament cu antibiotice timp de 3 luni de zile, dar problema nu s-a rezolvat definitiv, insa s-a atenuat vizibil.
Produsele care au dat cele mai bune rezultate sunt:

Gama Effaclar de la La Roche Posay

Formata, in cazul meu, din spuma de curatare Effaclar H si crema pentru refacerea tenului gras Effaclar K. Spuma curata divin, lasa pielea fina si catifelata, cu toate ca o simteam ca "tine" putin dupa utilizare. Este un produs foarte bland cu tenul, fiind sub forma de spuma. Tenul meu era putin uscat dupa folosire, probabil din cauza ca este un produs destinat in special tenurilor grase, iar al meu e jumi-juma.Pretul este destul de marisor, undeva la 55 ron tubul de 150 ml.
Punctaj:
  • 10/10 pentru modul cum curata tenul
  • 8/10 pentru cum imi simt fata dupa utilizare
  • 8/10 pentru cum imi simt fata in timp
  • 8/10 calitate/pret

Crema mi-a redus vizibil cosurile, a impiedicat aparitia altora noi, insa este un produs dermatocosmetic, trateaza efectul, nu cauza, iar daca nu o foloseam 1-3 zile, pentru ca nu era suficient de hidratanta pentru tenul meu complicat, isi faceau aparitia si monstruletii nesuferiti. Pretul este in jur de 60 lei/30 ml.

Punctaj:
  • 8/10 pentru hidratare
  • 10/10 pentru cum imi simt fata dupa utilizare (imediat dupa fata e super catifelata)
  • 8/10 pentru comportarea in timp
  • 8/10 raport calitate/ pret
Retin A


Desi am citit zeci de posturi de pe forumuri si bloguri referitor la produs, si toata lumea spunea aceeasi chestie - usuca fata, pielea se exfoliaza, cosurile care se afla in piele, si care nu se vad sunt scoase la suprafata pentru a fi eliminate, am cantarit plusurile si minusurile si am trecut la atac. Acum nu imi pare rau, desi cateva saptamani am fost disperata. Recomand cu caldura folosirea odata la 2-4 zile a acestei creme, si numai pe zonele afectate. Eu mi-am dat pe toata fata, in cantitate cred ca mai mare decat recomandata, iar fata mea se cojea ca dupa cateva zile de plaja in mijlocul verii de dimineata pana seara. Nici mama cremelor nu mi-a rezolvat problema timp de cateva saptamani. Dar intradevar, atenueaza chiar si semnele ramase dupa nimicirea inamicilor (a se citi cosurilor), curata foarte bine porii, scoate la suprafata cele mai micute cosulete care in timp dispar. Atentie, exista o schema de folosire a acestei creme. Se curata tenul, preferabil cu un gel de curatare care se clateste dupa aceea foarte foarte bine, se asteapta macar jumatate de ora pentru ca tenul sa fie perfect uscat, se aplica Retin A, se mai asteapta jumatate de ora dupa care se aplica o crema foarte nutritiva din belsug. Tratamentul se face seara, si, asa cum am mai zis, eu recomand la 2-4 zile odata in functie de rezistenta tenului. Mai folosesc si acum acest produs, insa numai local (adica strict pe cos atunci cand apare). 
Inainte imi demachiez fata dupa ritualul obisnuit - demachiant + lotiune tonica dupa care imi spal tenul cu gelul spumant   antimicrobian Stop Acnee de la farmec (asta isi face treaba, spre deosebire de crema din aceeasi gama care e un mare fas. Gelul curata bine, are un miros usor, placut si lasa fata catifelata fara a o usca absolut deloc. Insa eu nu mai folosesc geluri de curatare decat inainte de tratamentul cu retin, in rest ma bazez pe demachiant + lotiune tonica.Nu are rost sa fac un punctaj pentru Retin A, ii dau un 10 per total pentru ca face ceea ce promite, cu multa rabdare si perseverenta si nervi tari atunci cand treaba se inrautateste inainte de a se ameliora. Si de asemenea un 10 pentru pret - este doar 14-15 lei tubul, iar cantitatea folosita la o utilizare este foarte mica. 

Pentru gelul de curatare punctajul este urmatorul:

  • 10/10 pentru cum imi simt fata dupa utilizare
  • 9/10 pentru efectul in timp (folosit singur, dupa un timp zona T incepe sa luceasca)
  • 10/10 raport calitate pret (este doar in jur de 15 lei flaconul de 200 ml)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu