vineri, 8 aprilie 2011

Samponul

Cel mai important lucru in ingrijirea parului, esential pentru a avea un par frumos si sanatos mi se pare curatarea lui cu produse adecvate. Dupa parerea mea, produsele destinate tipurilor de par (pentru par uscat, pentru par gras, etc) nu sunt cea mai buna alegere. Ce am observat eu? Desi am un par cu tendinte de ingrasare, asta insemnand ca la 2-3 zile trebuie spalat pentru ca deja e putin uleios, in perioadele cand am folosit sampoane pentru par gras sau cu tentinde de ingrasare aceasta perioada se reducea la 1-2 zile. Am si o banuiala de ce se intampla asta: substantele din samponul respectiv degresau prea tare scalpul iar organismul incerca sa compenseze acest lucru producand mai mult sebum. Asa ca de cateva luni am renuntat complet la astfel de produse, si am optat pentru sampoane pentru par vopsit sau sampoane pentru volum.

Cred ca am testat mare parte din ce exista pe piata in acest domeniu, dar o sa amintesc doar cateva, care mi-au placut mult:


Syoss Volume si Syoss Shine Boost



Imi plac amandoua, mult. Si chiar isi fac treaba pentru care au fost create. Am avut shine inainte si lumea ma intreba incontinuu daca m-am vopsit recent, pentru ca parul stralucea foarte frumos. Parul il curata foarte foarte bine, suvitele de par "scartaiau" dupa spalare. 
Acum am trecut la Volume lift, formula fara silicon. Acum  nu mai sunt intrebata daca m-am vopsit ci primesc intrebari referitor la ce mi-am facut la par, pentru ca are volum frumos. Sunt bune, mie imi priesc. Acum nu o sa spun ca sunt intradevar profesionale, asta e doar o strategie de marketing, dar isi fac treaba foarte bine iar ca pret sunt foarte ok, intre 14 si 20 lei, depinde de unde il procuri. (am vazut acum pe net la 20, eu l-am luat cu 14). Iar parfumul....hmm, mie imi place mult. E discret si placut. Ce imi mai place la el? Ca face spuma :)) Nu suport sampoanele care nu fac spuma decat foarte putina, deoarece am un pitic pe creier care imi spune ca nu curata bine. Desi, cica ar fi mai sanatoase, pentru ca nu ar avea atatia detergenti.


punctaj:
  • 10/10 pentru rezultate vs efectul promis
  • 9/10 pentru aspectul parului a 2-a a 3-a zi (pentru un par normal cred ca e 10/10 si aici)
  • 10/10 raport calitate pret

O sa radeti dar Garnier Naturals imi plac. Bine, nu pentru utilizare timp indelungat. Le foloseam cu succes in vara, cand frecventam piscina zilnic, si dupa fiecare zi la piscina trebuie sa-mi spal parul. Oricum parul meu nu cred ca ramane curat mai mult timp dupa folosirea lor. Oricum sunt niste sampoane usurele, asa cum am mai zis,perfecte pentru vara si daca nu vrei niste coafuri prea "lucrate" dupa aceea, pentru ca lasa parul cam moale. Nu le-am folosit pe toate, insa l-am folosit pe cel cu musetel pentru par blond, pe cel cu merisor si ulei de argan pentru par vopsit (parca) si pe cel cu ou. Au fost oki.

  • 7/10 pentru efect/rezultat promis (curata si atat)
  • 5/10 pentru aspectul parului a 2-a a 3-a zi
  • 7/10 raport calitate pret (e super bun pentru un sampon de 5-7 lei)


Nivea Diamond Gloss

Cu ocazia asta, cautand poze pentru a va arata produsul am descoperit si eu faptul ca Nivea Diamond Gloss are o intreaga gama...de la produse de stilyng la spray pentru stralucire (bine, stiam ca au de exemplu fixativ sau spuma, insa nu am stiut de masca si de sprayul pentru stalucire, de crema modelatoare sau de ceara, i'll give it a try).
Dar sa va spun despre sampon acum: parul staluceste frumos de la el, se curata bine, parul se coafeaza destul de usor dupa folosire. Dar la 2 zile al meu trebuie spalat. Compenseaza insa prin aspectul general dupa spalare si prin mirosul placut. Mi se pare un sampon destul de bland, si potrivit pentru un par vopsit. Iar daca mai e si blond, stalucirea e esentiala. Chiar daca nu este ea chiar de diamant, rezultatul e bun. 

  • 9/10 pentru cum rezultat/efectul promis
  • 9/10 pentru aspectul parului a 2-a, a 3-a zi
  • 9/10 raport calitate pret

Sampon regenerant Gerovital.

Nu am probleme prea mari in ceea ce priveste caderea parului, dar intr-o perioada de stres maxim combinat cu o dieta mai drastica (don;t try that at home) a inceput sa-si cam faca de cap. Acest sampon m-a salvat atunci, pentru ca dupa cateva saptamani de utilizare caderea parului a fost stopata, si probabil ca se si regenera daca il foloseam in continuare. Insa tinand cont de faptul ca parul meu avea volum 0 si stalucire tot cam pe acolo, am trecut la sampoanele cosmetice inapoi. Cred ca o sa ii mai dau o sansa, cel putin tot asa, in cure de 6-8 saptamani. In combinatie cu un spray pentru stralucire ar trebui sa fie ok (atunci nu am folosit nimic altceva decat acest sampon in combinatie cu sprayul leave-in tot de la ei).


  • 10/10 pt rezultat/efect promis
  • 7/10 aspect a doua a treia zi
  • 10/10 raport calitate pret


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu