vineri, 8 aprilie 2011

Produse pentru par

Parul e unul dintre lucrurile cu care sunt cea mai atenta cand vine vorba de ingrijire. Am ales sa mi-l vopsesc blond, unul foarte deschis si asta cere o atentie speciala si o ingrijire speciala, pentru ca are tendinte de a se transforma intr-un par uscat, cu aspect de matura. :D Ce folosesc eu pentru ca parul sa-si pastreze luciul si sanatatea dupa vopsiri repetate: in principiu cam toate produsele care exista pentru ingrijirea, regenerarea si aranjarea parului: sampon, balsam sau balsam leave in, masca de par, spuma de par, fixativ. Am noroc ca nu mai am nevoie si de placa, pentru ca il agresez destul cu produse de styling.
O sa tratez  problema produselor pentru par in posturi diferite- am folosit mult prea  multe dea lungul timpului, sau pentru ca m-am plictisit sau pentru ca am vrut sa mai incerc ceva nou, sau pur si simplu pentru ca nu mi-au facut bine.

O sa incep cu vopseaua de par. 

La acest capitol stau destul de bine, mi-am gasit 3 vopsele de par care imi ofera nuantele pe care le vreau, dar fiecare are neajunsurile ei. The perfect one nu am gasit-o inca, si nici nu sunt dispusa sa testez prea mult la acest capitol.
Revlon Colorsilk

Este o vopsea fara amoniac, si cred ca este foarte important acest lucru. Traiam cu impresia ca aceste vopsele nu prind fara decolorarea parului, insa la mine a prins foarte bine si uniform, atat pe lungimea parului, care era deja vopsit cat si la radacina, coloarea naturala a parului meu fiind un saten mediu-inchis. Culoarea frumoasa, naturala (eu am folosit 03, Super Light Blonde ) a iesit intradevar cu 1-2 nuante mai inchis decat pe cutie, dar e normal. Kitul contine laptele revelator, vopseaua si un balsam pentru par absolut divin - ce bine ar fi daca l-as gasi separat. Niciodata nu mi-am pieptanat parul atat de usor ca dupa utilizarea lui. Dezavantajul major din punctul meu de vedere, si motivul pentru care nu o folosesc prea des, este ca pentru lungimea parului meu am nevoie de 3 cutii de vopsea, si cum ma vopsesc odata la 4 saptamani, pretul de 25-28 lei pe cutie e putin cam mare pentru bugetul meu. 

Punctaj: 
  • 10/10 pentru aspectul parului dupa vopsire
  • 10/10 pentru intensitate si stralucire
  • 10/10 pentru rezistenta culorii
  • 7/10 raport calitate pret (nu ca nu ar fi buna, dar prea scumpa pentru buzunarul meu lunar)

Garnier Naturals - super blond deschis cenusiu 

Imi place, imi plac produsele garnier in general, dar vopseaua de par e ok. Desi am citit pe diverse forumuri ca nu tine culoarea prea mult, la mine, ca e blond si e nevoie de vopsire cam la 4 - 5 saptamani maxim tine perfect, e la fel de straluciroare ca la inceput. Dezavantajul la aceasta e ca mi se pare ca parul se incurca mult mai repede imediat dupa vopsire, e putin mai uscat si mi-e putin mai dificil sa-l aranjez. Dar isi revine repede cu un balsam leave in sau o masca hranitoare.
Punctaj:
  • 8/10 pentru aspect dupa vopsire
  • 9/10 pentru intensitate si stralucire
  • 10/10 pentru rezistenta culorii
  • 9/10 raport calitate pret

Kallos colors

Da, produsele alea ieftine care mie nu-mi inspirau deloc incredere m-au uimit. Cred ca diferenta de pret apare din cauza ambalajelor si prezentarii pentru ca produsele sunt extraordinare.

De la ei folosesc 2 nuante combinate - 9c - un blond cenusiu bej si 10f - blond luminos natural, pe care le amestec cu 2 tuburi de oxidant Oxi Kallos professional de 6 % si de 12 %, pentru ca la ei oxidantul se cumpara separat, si ai de ales intre 3 concentratii diferite : 3%, 6% si 12%, ceea ce la alte vopsele de par nu poti controla. Pe deasupra mai este si foarte foarte ieftina - in jur de 7 lei tubul de vopsea si 2 lei emulsia oxidanta aferenta. Parul nu se usuca iar culoarea ramane stralucitoare toate cele 4 saptamani. 

Punctaj:

  • 10/10 pentru aspectul parului dupa vopsire
  • 10/10 intensitate si stralucire
  • 10/10 rezistenta culorii
  • 10/10 raport calitate pret


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu