marți, 5 aprilie 2011

Fond de ten (II)

In lunga lista de fonduri de ten folosite de-a lungul timpului, se numara si:

Fond de ten Toleriane de la La Roche Posay
Este intradevar bun, merita banii, mai ales ca m-a tinut fix un an de zile. Cu o cantitate foarte mica de fond de ten acopeream toate imperfectiunile tenului. Se intinde frumos, uniform, dar numai pe o piele foarte foarte bine hidratata. Daca pielea este uscata, asa cum o am eu pe pometi, are putin aspect de masca. Rezista o zi intreaga, fara probleme majore, dar se mai ia pe haine, telefon, etc. Per total am fost multumita de el, insa nu e THE ONE pentru mine. Imi place ca desi nu are dozator tip pompita, asa cum prefer eu la fondurile de ten crema sau lichide, are totusi unul foarte bine gandit cu ajutorul caruia nu faci risipa de produs.

Punctaj:
  • 10/10 pentru puterea de acoperire
  • 9/10 pentru cum rezista in timp
  • 7/10 pentru rezistenta la transfer (nu imi place deloc, asa cum am mai zis ca se ia pe ecranul telefonului)
  • 9/10 pentru raportul calitate pret
Pudra lichida satinata de la Chanel
Mie mi-a placut, mult. Desi are o putere de acoperire mica spre medie, folosita ca fond de ten asa cum am facut-o eu, pentru vara este absolut perfecta. Uniformizeaza culoarea tenului, ascunde eventualele pete si mici cosuri, insa daca sunt probleme mai mari e nevoie de mai mult de atat. Insa in combinatie cu un corector, este chiar ok.

Pentru a va da o idee si despre pret, am cautat acum pe site-ul oficial, pentru ca eu il am pe al meu de aproximativ un an si jumatate si nu mai stiu pretul. Oricum undeva pana in 200 ron. Dar nu l-am mai gasit, in schimb se pare ca a aparut ceva similar, intr-o alta prezentare. Probabil ca o sa il incerc si pe acela, desi nu ma incanta idee de lichid fara pompita.




Punctaj:
  • 6/10 pentru puterea de acoperire
  • 10/10 pentru cum rezista in timp
  • 8/10 pentru rezistenta la transfer (da si asta se ia pe telefon)
  • 8/10 pentru raportul calitate pret (este totusi cam scump, produsul similar pe care l-am vazut acum are pretul de 40 E la un gramaj de 35 g, pe cand al meu are 60 g).
Fond de ten Affinitone de la Maybelline



Nu stiu pentru altii cum e, dar pentru mine e prost. Nu se intinde bine pe tenul meu, ramane ca un fel de pudra dar care se vede, nu se "amesteca" asa cum promite cu nuanta naturala a tenului, si pe pielea mea nu adera mai deloc, adica se ia peste tot - telefon, haine, etc si pe deasupra cred ca ar mai fi nevoie de vreo 2-3 retusuri pe parcursul unei zile. Deci nu, nu l-as mai cumpara chiar daca pretul este mic, undeva intre 20-30 lei, depinde de unde il procuri.






Punctaj:
  • 7/10 pentru putere de acoperire
  • 6/10 pentru cum se comporta pe parcursul unei zile
  • 5/10 pentru rezistenta la transfer
  • 6/10 pentru raportul calitate pret (este el ieftin, dar mie nu imi prieste)


 L'oreal Accord Parfait

Imi place. Are culori frumoase, si se intinde bine. Imi place mult flaconul cu pompita si are putere de acoperire medie spre mare. Nu mi-a uscat tenul si se comporta frumos cateva ore.
Punctaj:

  • 9/10 pentru puterea de acoperire
  • 9/10 pentru rezistenta de-a lungul unei zile
  • 7/10 pentru rezistenta la transfer
  • 9/10 raport calitate pret (am vazut ca acum se gaseste la pretul de aprox 45 ron)

Acestea sunt cele folisite cel mai mult. In tineretile mele am folosit si alte produse, gen miss sporty, avon sau mai stiu eu ce, dar nu cred ca se merita amintite si detaliate.
Desi imi place la nebunie fondul meu de ten mineral pe care il folosesc acum, ma tenteaza si altele si probabil o sa le incerc in timp, si revin cu detalii si pareri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu