luni, 4 aprilie 2011

Produse pentru demachiat

Revenind pe planuri mioritice, o sa imi scriu si parerea despre gama  Bioten  in materie de demachiere si hidratare. Mie personal, nu-mi face bine, desi multe persoane mi-au laudat aceasta gama, dar nah,mie una nu imi prieste per total, desi are si ea punctele ei tari.
Si de la ei am folosit atat gama pentru ten uscat cat si cea pentru ten mixt. Dar sa incep cu cea pentru ten uscat. Mie personal imi incarca putin fata, iar crema mi se pare prea grasa, fapt care a dus la aparitia unor monstruleti de toata frumusetea pe tenul meu. Ceea ce mi-a priit cu adevarat din aceasta gama este crema exfolianta cu miere si samburi de caise, pe care o mai folosesc ocazional si azi. Imi place, curata bine celulele moarte ale pielii, curata inclusiv acele cojite inestetice care mai apar ocazinal (de regula cand folosesc prea mult din crema tratament pentru acnee Retin-a despre care o sa scriu intr-o postare viitoare) si care chiar imi lumineaza tenul.
Acestaia i-as da nota 10/10 pentru toate categoriile, insa daca ar fi sa notez gama per total situatia ar sta in felul urmator:

demachiant:
  • 8/10 pentru modul cum imi curata fata
  • 7/10 pentru modul cum imi simt tenul dupa demachiere
  • 9/10 pentru raportul calitate pret

lotiune tonica:
  • 7/10 pentru modul cum imi curata fata
  • 7/10 pentru modul cum imi simt tenul dupa utilizare
  • 9/10 raport calitate pret 

crema de zi nutrivita:
  • 7/10 pentru hidratare (mie imi ingrasa fata nu o hidrateaza)
  • 5/10 pentru cum imi simt tenul dupa aceea
  • 8/10 raport calitate pret


Cred sincer ca promite mai mult pentru cele cu tenul normal, fara probleme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu