luni, 4 aprilie 2011

Servetele demachiante

Solutie rapida, eficienta, acum in secolul vitezei...dar nu pentru mine. Desi mult timp le-am folosit in mod constant doar pe ele (deh, eram copil care credea ca tot ce e rapid e si bun pentru mine, iar tenul meu problematic nu a fost de acord cu acest lucru, fapt care se vede acum) acum le folosesc doar ca solutie de rezerva (cand imi petrec noaptea la prieteni, dupa cate un chef sau pur si simplu ma intorc la 5 dimineata din club si nu mai am energie pentru intregul ritual). Desi am folosit de la fel de fel de firme no name (inclusiv oops! in tineretile mele zbuciumate - care mie imi semanau mai mult a simple servetele umede) la garnier, nivea sau elmiplant, acum am un pachet de L'oreal Ideal Balance. Sunt bune, isi fac treaba, demachiaza eficient, insa e nevoie de 2-3 servetele pentru o demachiere completa si tenul nu ramane suficient de hidratat. Ambalajul pentru mine reprezinta un plus, deoarece se inchide bine le loc si restul servetelelor nu se usuca. Sunt bine imbibate in lotiune demachianta, dar per total recomand cu caldura laptele demachiant si lotiune tonica pentru o curatare adecvata. Insa asa cum am mai zis, merg perfect ca solutie de backup.

Punctaj:
  • 9/10 pentru demechiere
  • 9/10 pentru cum imi simt tenul dupa
  • 8/10 raport calitate pret (costa aproape cat un tub de 200 ml demachiant care imi ajunge 6-8 saptamani pe cand un pachet de 25 servetele ajunge maxim o saptamana in acelasi ritm de utilizare, de doua ori pe zi)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu