luni, 4 aprilie 2011

Demachierea

Am cautat ani de zile o solutie salvatoare pentru curatarea in profunzime a tenului, care sa-mi satisfaca atat nevoile de hidratare si echilibrare a serumului ridicate de tenul problematic cat si cele de curatire in profunzime a acestuia. Am ales de-a lungul timpului game diferite, unele pentru ten gras, uscat sau mixt, insa intotdeauna una din probleme ramanea nerezolvata.
Solutia de compromis pe care am gasit-o eu este aceea de a folosi de la aceeasi firma produse din game diferite: demachiant din gama pentru ten normal si mixt, lotiune tonica din gama pentru ten uscat iar cremele: cea de zi pentru ten normal si mixt si cea de noapte din gama pentru ten uscat. Astfel evit sa arat ziua ca o biluta de lumina, iar peste noapte tenul se rasfata in voie cu proprietatile hidratante si nutritive ale cremei pentru ten uscat.
Gama pe care am ales-o acum, si de care cred ca m-am indragostit iremediabil este gama Dermo-Expertise de la L'oreal Paris. Nu eram in general o fana a produselor L'oreal, chiar ma indoiam de calitatea lor dupa cateva experiente esuate cu produsele de machiaj (cel putin cele achizitionate din tara) dar aceasta gama m-a convins.
Demachiantul, pentru ten normal si mixt, isi face treaba cu succes atat pentru fata cat si pentru ochi, este cremos, placut, cu un parfum discret care mie imi place mult si curata foarte repede chiar si fardurile de ochi si rimelul rezistente la apa. Important pentru mine, deoarece nu este nevoie sa frec prea mult zone sensibile, mai ales cum este cea a ochilor, astfel ca genele raman intacte si la locul lor, nu cum am patit cu alte demachiante, cand din cauza insistentelor mai rameau pe discheta si 1-2 gene la demachiere. Don't like that.
Daca ar fi sa notez acest produs, i-as da:
  • 9/10 (9 din 10) pentru modul cum imi curata fata
  • 10/10 pentru modul cum imi simt pielea dupa ce ma demachiez 
  • 10/10 pentru raportul calitate pret
  • 8/10 pentru cantitatea de produs necesara unei demachieri complete
Per total un punctaj foarte bun.


Al doilea produs care nu trebuie sa lipseasca din ritualul zilnic de rasfat este lotiunea tonica, in cazul meu L'oreal Paris Dermo Expertise, Triple Activ pentru ten uscat si sensibil. Promite a fi o sursa de prospetime, spune ca tonifica hraneste si ilumineaza tenul. Well, in cazul meu asa e. Are o textura usor uleioasa la prima vedere, insa lasa tenul curat si proaspat fara a-l incarca absolut deloc. Nici macar in zona T. Curata si ultimele urme de fard si impuritati, iar discheta ramane perfect curata dupa o singura aplicare, iar un lucru destul de important, pentru ca nu e nevoie de foarte mult produs pentru o curatare temeinica.



Ca sa notez si acest produs:
  • 9/10 pentru modul cum curata fata
  • 10/10 pentru modul cum imi simt tenul dupa utilizare
  • 10/10 raport calitate pret
  • 10/10 pentru cantitatea de produs necesara unei utilizari

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu