luni, 4 aprilie 2011

Tenul

              Asa cum bine stim, si cum citim in zeci de pagini de pe internet si in zeci de reviste glossy, cel mai important accesoriu al unei femei este un ten frumos, curat si  luminos. Dar ce te faci atunci cand acesta e un vis greu de atins, atunci cand ai probleme cu tenul in general, si in special cu porii dilatati si acneea?
              In cazul meu....incerci tot ce este posibil sa scapi de ele, incerci toate produsele cosmetice si dermatocosmeticele existente pe piata, dai bani grei la medicul dermatolog si speri de fiecare data in cele mai bune rezultate. Intr-un final le-am si obtinut, iar in postarile ce urmeaza o sa incerc sa fac un review pentru majoritatea produselor pe care le-am folosit pana acum, dar in special cele care au dat rezultate satisfacatoare pentru mine si tenul meu foarte dificil.
             Ca sa descriu putin tipul meu de ten, sa stiti cu cine aveti de a face si cui i se potrivesc aceste sfaturi referitoare la ten, va pot spune ca este o combinatie ciudata si foarte dificila de ten uscat pe pometi si pe partile laterale, pana la exfoliere, si foarte gras in zona T. De asemenea, acneea cu care este "dotat" apare pe intreaga fata sub forma unor monstruleti mai mici sau mai mari, dar intotdeauna durerosi, pe care mult timp i-am stresat si, drept urmare, au lasat si marturii ale trecerii lor prin zona. Asa a aparut marea mea dilema: ce fel de produse sa folosesc? Produsele pt ten gras usuca prea tare zonele deja urcate, cele pt ten uscat incarca prea tare zona T, cele pentru ten mixt sunt prea grase pt zona T si prea putin emoliente pentru zona uscata. Si atunci? Sper ca am descoperit solutia, pentru ca de cateva luni imi merge bine.
         Waiting for the backup si o sper ca in decurs de cateva zile sa termin si sa postez si review-urile despre care vorbeam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu