marți, 5 aprilie 2011

Fond de ten (I)

 Cred cu tarie ca un fond de ten este important in obtinerea unui machiaj reusit. Nu cred in povestile bunicii, cum ca "strica fata". Chiar sunt de parere ca un fond de ten bun, cu o consistenta care permite pielii sa respire si cu un factor de protectie de cel putin 15 protejeaza tenul de praf, noxe si radiatii solare.
Ce imi doresc eu de la un fond de ten? Putere mare de acoperire, sa nu-mi lase aspectul acela inestetic de masca, sa nu-mi usuce excesiv tenul, sa matifieze cu succes zona T, sa nu lase urme pe haine, telefon etc (adica sa stea la locul lui cele 6-10 ore cat sunt plecata de acasa. Folosesc fond de ten de aproximativ 8 ani de zile, si am testat foarte multe produse. Tenul meu a suferit si transformari in acest timp, a avut perioade mai bune, in care era curat, a avut perioade cu acnee puternica, perioade in care eram sub tratament cu diferite produse farmaceutice pentru tratarea acneei iar aspectul general era mai uscat decat de obicei, etc. Exista produse de care am fost multumita pe deplin la un moment dat, dar care ulterior nu si-au mai facut treaba la fel, din cauza schimbarilor. 
Sa incep cu ceea ce folosesc acum. De cateva luni am trecut pe fond de ten mineral. Nu intentionat, ci pentru ca am primit un mini set de produse cosmetice minerale cadou. Am renuntat initial la el dupa prima utilizare, pentru ca aveam un aspect veritabil de familia Adams :), si asta doar pentru ca nu stiam sa il folosesc. Am batut netul in lung si in lat pentru metode de aplicare al acestuia, iar azi, sunt pe deplin multumita de el. Despre metodele de aplicare intr-un post viitor.
Fondul meu de ten mineral este de la firma Kirkland Signature, din Statele Unite. Acum sunt in cautare de site-uri de pe care pot sa comand, pentru cand o sa se termine cutiuta. 
Ce imi place la el? Hmm...totul acum. Acopere foarte bine, fata are un aspect mai pentru multe ore, fara insa sa se usuce. SPF 20 este un plus din punctul meu de vedere. De fapt, pe eticheta, scrie ca scopul lui e acela de a proteja de razele solare.  Ce nu ma multumeste deplin? La aplicarea umeda ramane o usoara tenta roz a tenului, care desi se atenueaza mult nu dispare complet. Nu este deranjanta, nu arat ca arsa de soare, este o nuanta frumoasa, naturala, insa am eu un fix cu nuantele de auriu, de bronz si nu de roz (desi sunt vopsita un blond platinat, care in combinatie cu un ten in aceasta nuanta nu da deloc un rezultat rau). Nah, asta e chestie de pur subiectivism si de gusturi. O sa-mi mai cumpar? Cu siguranta, sper numai sa il gasesc. Daca dati de el pe undeva, spuneti-mi si mie.

Punctaj:
  • 9/10 pentru puterea de acoperire
  • 10/10 pentru modul in care rezista toata ziua
  • 10/10 pentru rezistenta la transfer (e primul care nu se ia deloc pe ecranul telefonului)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu