luni, 4 aprilie 2011

Dischete demachiante

Sper sa nu fiu singura "defecta" cu pretentii mari de la dischetele demachiante. Dar pur si simplu am intalnit atatea care se scamosau, prin care demachiantul efectiv trecea chiar daca nu puneam o cantitate mare sau din care era nevoie sa folosesc peste 10 pentru o demachiere completa incat.....am ajuns la exasperare. :P De cateva zile am descoperit dischetele de la Bella, dar nu cele mici, rotunde ci unele mai mari si patrate. Ce sa spun, le ador pur si simplu. Sunt grosute si moi, nu se desira toate atunci cand le folosesc, le pot folosi pe ambele fete, au o parte in relief si una dreapta si imi plac la nebunie. Mai alea ca e nevoie de maxim 2 dischete pentru demachiere - una pentru ochi si cealalta pentru fata, iar daca nu am exagerat cu tusul si rimelul pot folosi una singura pe ambele fete linistita; si una pentru lotiunea tonica. Unde mai pui ca sunt si incredibil de ieftine: 3.5 lei 50 bucati, iar acum am gasit pachete de 60 de bucati la acelasi pret. Cu siguranta o sa imi mai cumpar si alta data.

Punctaj:
  • 10/10 pentru eficienta
  • 9/10 pentru aspect (imi placea sa fie si mai mari de atat)
  • 10/10 raport calitate pret

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu