luni, 4 aprilie 2011

Produse pentru demachiat (II)

Revenind tot la Bioten, am folosit si gama pentru ten normal si mixt. Hidratare satisfacatoare, ingrasare a tenului in zona T (desi este pentru ten mixt) insa nu foarte puternica, nu ceva ce nu se poate rezolva cu o pensula de pudra aplicata din cand in cand. In ceea ce priveste demachierea, pot spune ca demachiantul si lotiunea tonica sunt eficiente, insa mie imi provocau o usoara senzatie de usturime a in primele minute dupa aplicare. Nu insuportabila, disparea repede, nu ma inroseam si nu mi se irita tenul, insa e un aspect care ma face sa ma gandesc de doua ori daca mai cumpar acest produs sau nu.
Punctajul sta in felul urmator:

demachiant:
  • 9/10 pentru cum imi curata fata
  • 9/10 pentru cum imi simt tenul dupa demachiere
  • 10/10 raport calitate pret

lotiune tonica:
  • 9/10 pentru cum curata fata
  • 8/10 pentru cum imi simt tenul dupa utilizare
  • 10/10 raport calitate pret

crema:
  • 9/10 pentru cum hidrateaza
  • 8/10 pentru cum se comporta pana seara
  • 10/10 raport calitate pret

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu