luni, 4 aprilie 2011

Hidratarea

Pentru o hidratare si o hranire corecta a tenului este nevoie de o crema potrivita acestuia, Asa cum am mai zis, eu folosesc doua si in acest caz, pentru tipuri diferite de ten.
Dimineata o folosesc pe aceasta, un gel crema foarte hidratant, care imi lasa o senzatie placuta, hidrateaza bine chiar si zonele foarte uscate ale tenului meu si care constituie o excelenta baza de machiaj. Fondul de ten sta bine la locul lui, chiar si fondul de ten dompact si fondul de ten mineral, pudra,fara sa arate ca o masca sau sa se creeze acele total inestetice cojite, asa cum pateam pana acum.Totusi, un minus il reprezinta faptul ca pana seara pometii ar avea nevoie de putina rehidratare, lucru pe care il rezolv de regula prin tamporarea usoara cu aceasta crema local.



Punctajul pentru aceasta crema:
  • 10/10 pentru hidratare
  • 10/10 pentru cum imi simt tenul dupa utilizare
  • 9/10 pentru cum se comporta pana seara
  • 10/10 raport calitate pret

Seara, dupa demachiere folosesc aceasta crema. Desi este o crema de zi, hraneste bine tenul, dar eu nu as putea sa o folosesc ziua deoarece zona T ar fi putin cam lucioasa. Este o crema nutritiva, insa nu grasa.






Punctaj:
  • 10/10 pentru hidratare
  • 9/10 dupa cum imi simt tenul dupa ce o folosesc
  • 9/10 dupa modul cum se comporta tenul pana dimineata
  • 10/10 raport calitate/ pret

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu